Wednesday, January 5, 2011

Allah adalah satu-satunya Penolong.

Saya menyerahkan semua urusan kepada Allah. Bertawakal kepadaNya. Percaya terhadap janji-janjinya, redha dgn apa yg dilakukanNya, berbaik sangka terhadapNya dan saya menunggu dengan sabar pertolongan dariNya. Saya hanya menyerahkan segalanya kepadaNya. Semoga Dia selalu memberi perlindungan, kekuatan serta pertolongan kepada saya sekeluarga. Saya tahu dan percaya..setiap kesulitan atau dugaan atau hukuman..pasti ada sesuatu disebaliknya..semoga dengan kesesatan ini akan di beri petunjuk olehNya..semoga setiap kesusahan ini akan diberi kesenangan olehNya..semoga dengan setiap kekurangan ini akan diberi kelebihan olehNya.
ALLAH tidak akan pernah mengambil sesuatu dari kita kecuali dengan menggantikannya dengan yang lebih baik...saya harus terus bersabar...supaya saya mendapat setiap yang baik itu...saya masih ada suami,masih ada anak,masih ada ibu ayah, saya bukan hilang segala-galanya..tiada apa yang kekal..semuanya pinjaman..kesusahan..kesenangan..kepayahan..kekalahan..kemenangan..kekayaan..semua itu pinjaman...
Sesungguhnya sabar itu indah kan?
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...