Tuesday, January 1, 2013

Terima Kasih 2012

Tahun Baru...2013

Tahun berganti lagi.
Aku mendoakan kehidupan kami sekeluarga di limpahi rahmatNya..bersama sama cinta Nya..redhaNya..rezekiaNya..aku mendoakan segala apa yang buruk dan kurang pada tahun sebelumnya...akan menjadi lebih baik, tercorak elok, tertulis lebih teliti ceritanya, aku tinggalkan kisah lama yang menjadi barah pada hidup manusia, semoga aku mendapat kemaafan dari mereka.

Terima kasih 2012. Untuk kehidupan yang suka bersulam duka. Tanpa jatuh..manusia tak gagah untuk bangun. Aku menjadi manusia yang lebih redha dengan kisah dan cerita yang aku sendiri lakarkan. Aku bersyukur untuk rezeki yang pergi dan datang. Alhamdulillah. Terima kasih atas kehidupan yang lebih baik. Mencintai dan menyayangi mereka yang hadir dalam hidupku. Terima kasih dan syukur dilimpahkan kesihatan yang baik untuk kami sekeluarga.

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...