Wednesday, March 31, 2010

AC Konsortium

Mari sertai AC Konsortium, ia adalah sebuah syarikat perniagaan yang menjual gelang dan rantai.Disebalik perniagaanya itu, AC Konsortium memberi peluang kepada orang ramai menjadi Rakan Kongsi dan menerima keuntungan mengikut peratus yg di tetapkan…Jika anda menyertai AC Konsortium, anda hanya perlu membeli salah satu produk AC Konsortium, samaada gelang atau rantai.Sesudah itu anda tak perlu bersusah payah untuk MENJUAL BARANG, MENCARI ORANG, MENJAGA ORG BAWAH atau MENGUMPUL MATA seperti syarikat multilevel. AC Konsortium BUKAN MLM company, BUKAN DIRECT SELLING company dan juga BUKAN COMPANY SKIM CEPAT KAYA…AC Konsortium adalah syarikat yang menggunakan system AUTO PLACEMENT..contoh anda beli satu rantai secara tak lansung anda telah menjadi rakan kongsi bagi AC Konsortium. Sila lihat hasil atau pendapatan yang akan anda dapat sekiranya anda menyertai AC Konsortium..

PAKEJ INDIVIDU RM350 (seutas rantai)
LEVEL 1 - 12 PAKEJ > PENDAPATAN RM630
LEVEL 2 - 144 PAKEJ > PENDAPATAN RM5040
LEVEL 3 - 1728 PAKEJ > PENDAPATAN RM48,384
LEVEL 4 - 20,736 PAKEJ > PENDAPATAN RM362,880
LEVEL 5 - 248,832 PAKEJ > PENDAPATAN RM4,354,560

Level 1 anda akan menerima RM630 bagi 12pakej.Anda tak perlu risau bagi pakej-pakej tersebut kerana AC Konsortium yang akan tentu kan bukan anda. AC Konsortium yang jual barang bukan anda.Anda hanya perlu tunggu keuntunggan sahaja.Apabila tiba masa dan ketika pihak AC Konsortium akan hubungi anda untuk mengambil cek, itu bermakna level 1 anda telah pun ada..Begitulah seterusnya hingga level 5.




from AC -

come n joint n be my partner as we have already opened our market worldwide,be one of ACK boss n owner by just buying one magnetic pendant as low as rm 350 n will profit u in health n financially!ACK LIVING LARGE!


KEBANYAKKAN COMPANY GUNAKAN ORG UTK DAPAT DUIT...ACK GUNAKAN ORG UTK SHARE DUIT! RM 200 JUTA UNTUK DIKONGSI BERSAMA ACK!INI BARU BETUL NAK TLG ORG!JGN TERTIPU DGN JANJI PALSU...PERCAYA KEPADA YANG TELAH TERBUKTI BETUL!

1 comment:

n.o.v.e.e jahari said...

waaahh.. ni betul2 supportive! apape pon.. aku memang suke AC! ;) sempoiiii! hehehehhee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...