Thursday, April 22, 2010

- mengutuk -

Salam. (Bertertib sikit ..hehe )

Mungkin pelik kenapa post entry ni begini and ditulis begini.
Setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan. Begitu juga dengan saya.
I get emotionally bila I knew that ada orang 'mengutuk' the way my husband and I cari makan.
Well terima kasih banyak2 atas kutukan mereka.
Untuk pengetahuan orang yang mengutuk itu, saya sedikit pun tak marah apa yang korang kutuk.

Memang kelakar and memang sangat pelik ...boleh ker saya ni jadi jutawan, ye saya pun tak pernah terfikir sampai kesitu.
Cukup la duit yang dicari tu untuk kebahagiaan dan kesenangan kami sekeluarga. Without menyusahkan sesiapa.
Dulu pun masa saya berkerja di salah sebuah bank kat Malaysia ni ( cewahhh ) saya susah pun saya tak meminta kat sesiapa.
Alhamdulillah. Agaknya kalau saya jenis yang suka meminjam atau meminta ngan orang lebih teruk kutukan yang saya kene.
Salahkah saya 'menjual gelang' kalau saya rasa saya boleh senang dengan cara ini.
Kalau saya salah sekalipun, saya yang patut dihina dan dikutuk, tapi bukan the way saya n husband mencari rezeki.
Yang saya rasa saya tak minta dari korang ( dah merapu nih ).

Tak pe la, sebelum saya merepek lebih jauh dan sampai ketahap merapu, better saya stop.
Ini just sekadar luahan hati.

Cuma, kalau apa yang terjadi, jangan menghina and mengutuk the way orang lain cari makan.
Mungkin hidup korang lebih beruntung sbb sepanjang hidup korang , korang menjadi orang yang perfect,
Semoga kutukan itu menjadi doa.
Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...