Sunday, December 23, 2012

Counting days...to 2013

Tick tock tick tock...

Cepat sangat masa berlalu...sehari seminggu sebulan...now dah hampir ke penghujung... Umur pun bertambah...masa mungkin makin hampir...
Adib dah masuk darjah 2 next year, aku dah umur 33 (even baru cecah 32 ). Rasa takut nak face future. Tapi apa di takut dengan masa... Nasib aku semalam tak sama macam hari ni. Rezeki aku semalam tak sama macam hari ni. Susah senang suka duka hidup ni kena teruskan jugak. Nak give up? Untuk apa? Yang pasti kenapa kena give up?! Aku hampir give up dalam hidup. Sampai aku malas nak buat apa apa. Tapi aku tau Allah penyayang, Allah makbulkan doa aku... Apa yang aku nak aku dapat. Tapi apa yang aku dapat tu sama ke macam yang aku nak. Bila aku fikir balik... Subhanallah...ini lebih dari apa aku nak! Aku pernah rasa hilang kasih sayang manusia..tapi Allah sentiasa mendengar...aku redha apa yang jadi. Aku terima dengan redha.
2012... Terima kasih untuk tahun yang mencabar kesabaran, untuk tahun yang penuh dugaan , terima kasih didatangkan aku kawan kawan baru, dikekalkan persahabatan yang sedia ada, dipererat silaturahim yang hampir putus, di beri rezeki kebahagiaan dan kesihatan.
Semoga 2013 memberi sesuatu yang lebih baik untuk kehidupan aku. Dipanjangkan usia ma dah abah dan adik adik ku, kawan kawanku yang ikhlas bersama ku. Alhamdulillah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...