Saturday, December 15, 2012

Durian Crepe

Sape penggemar tegar durian?

Pernah makan durian crepe? Sape yang pernah tu tau la nikmatnya kan..sape yang belum tu leh la order...berlambak orang jual durian crepe ni kat fb..

Yang menjualnya my good fren... Makcik ni memang rajin...and kebetulan balik saya order la 4 paket , 2 durian, 1 mangga , 1 nangka...ternyata...pemenang untuk categori crepe jatuh kepada durian! Memang sedap tahap gaban. Tapi mak kita tak suka kurang gemar katanya..so yang menghabiskan..saya laaaaa.

Esoknya saya bawak la 4 keping untuk makcik saya..siap tak cukup...and dia order lagi dua packs. Kebetulan good fren of mine nak datang umah..so saya order lagi 4 packs. And saya suruh dia buat crepe purple. Suka haku je kan...suka la..haku bayor.

Pastu otw balik ke KL singgah jumpa dia...dapat lagi sepack..in 5 mins kita org abiskan.

Gitu la kesah duyan crepe ni...berhantu.

Till meet again.

Bye

~zz~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...