Monday, January 13, 2014

Bersawang Lagi

Assalamualaikum wbt

Haihhhhh...blog kita ni bersawang lagi...tapi sawang tak banyak sangat la.

Entry Langkawi pun tak terhapdettttt!! malas ke tak de masa cik zura oiii...

Aku ni memang tak patut ada blog pun...pemalas tahap tenuk. hehehehe..tenuk pun rajin. Tapi aku lagi rajin la dari tenuk.

Sebenarnya, aku ni sebok sangat and tak de masa sebab banyak sangat benda yang aku suka buat. Suka layan drama, suka layan dvd sampai berpuluh episodes. Andddddddddddddddd yang paling haru kalau aku layan novel. Duluuuuuuuuu....(kasik panjang sebab lama kan) dulu aku tak gemmor la nak baca novel ni...pada aku buang masa. Since anak aku pun sorang and dah beccorrr...tu aku start bernovel. Novel omputeh, novel melayu, seme aku balun. Tapi novel omputeh lambat sikit la aku nak ngabihkan...ye la cakap melayu pun tersasul terpeleot...hahahahha..statement maut...ini pulak baca novel omputeh.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...