Monday, February 21, 2011

sayangi ibu

Masa entry di tulis i just cant stop crying. Selami Jiwa rancangan kat Astro Oasis tadi betul2 menyentuh jiwa. Tentang Sayangi Ibu ketika mereka masih ada...sedih sangat rasa. Pernah tak kita mengherdik ibu kita? Melawan cakap ibu? Melengah lengah kan suruhan ibu? Saya terfikir pernah tak ibu saya terasa hati dengan saya. Mungkin perangai saya. Saya terus menangis. Hati ibu terlalu sensetif.menderhaka bukan saja dari mulut tapi lenggok badan. Sekecil kecil perbuatan pun di kira menderhaka..apatah lagi kita melawan...
Paling menyentuh hati saya bila aa satu ayat ari fadilah kamsah ni...' sesiapa yang ada ibu..anda beruntung..bersyukur..kerana anda masih ada ibu untuk mendoakan anda.mendoakan kebahagian anda.anda bayangkan orang yang tiada ibu.tiada doa dari ibu.' air mata tak berenti. Ibu tiada ganti..tiada ganti...
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...