Tuesday, February 8, 2011

twitter and facebook

haih...bb ku tak bernyawa entah berapa bulan dah...dah okay..tapi aku yang malas nak top up...haha...jimat rm 98 leh beli benda lain..since ada wifi wat apa nak membazir kan? cuma rasa sepi la tanpa bbm...huhu..banyak miss gosip2 from bbmiers la...tak pe ..mengurangkan dosa ku...hhahahhaha..

so now aku pun dah tak guna bb sbb dah bertukar kepada Android
yang lagi best pada aku sbb banyak application termasukla game Angry Birds ni...hehe

tapi tu la...kesian facebook ku terpinggir sbb nya aku dok bertweeter jer...
haaaa..tweeter lagi best la pada aku..sbbnya..kadang2 aku jadi rimas bila banyak notification..sengalkan?

di sebabkan malam ni aku keboringan baru la berfacebook tu pun dok layan application yang ntah pe hapa..

facebook ku yang kembali bernyawa


tweet tweet


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...