Monday, June 1, 2009

30052009

Saturday morning , we got a call from my MIL at 1155am, and i know it's a bad news, when my hubby said, let's move to Kuantan/ Pekan. I know she's gone. Sedih ..sedih.
Ktorg bersiap dalam masa 10 - 15 mints jer..then headed to Pekan. Dalam pukul 3.20 pm we reached at their home.

Masuk area rumah tu (i never been there), i tot that ader kenduri and tot salah umah la, rupa nya orang datang melawat (ziarah). Mmg RAMAI. Kluar kete aku dah nampak dah ayah my SIL, masa tu airmata mmg tak leh nak tahan. Abah dia cakap ' zura , makcik dah tak der'..sedih..then aku masuk umah tu...( aku planned nak gi umah dia awal bulan 4 hari tu, sbb i told her that aku tak penah pegi sana and nak gi makan ikan bakar sesama, tapi aku pergi bile dia dah tak der)

Aku nampak makcik baring..*cried*. Makcik dah pergi...aku nampak Eda (SIL) kat sebelah mak dia..*cried*. Aku sempat cium makcik sblm dia di tutup. Kiteorag kat situ sampai dia di kebumikan.

Terima kasih makcik, Thank you for everything. Segala nasihat zura simpan sampai akhir hayat.


WE gonna miss everything bout U.

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas ROH nya..Amin..

And it seems to me you lived your life
Like a candle in the wind
Never knowing who to cling to
When the rain set in
And I would have liked to have known you
But I was just a kid
Your candle burned out long before



ps: Kematian bukan untuk diratapi, tapi menghargai yang masih hidup.



2 comments:

juliana C.J said...

innalillah..sakit pe?

zz said...

kanser...:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...