Thursday, March 3, 2011

Allah Penyayang

Yup...Allah maha pengasih lagi maha penyayang..
tak de sapa pun boleh saya kita...boleh sayang saya seperti kasih sayang Allah kepada saya..
Mungkin kasih sayang saya kepada anak dan suami saya boleh di tukar ganti dengan nyawa saya...
tapi Allah lebih menyayangi kita semua...
sebesar mana kesilapan kita, kesalahan kita, apa saja jahat kat dunia ni..Allah pengampun Allah Penyayang..siapa kita ..siapa saya di mata manusia bila kesilapan dan kesalahan saya buat?
Mana kawan-kawan yang pernah bersama kita setelah kita bersusah payah untuk mereka. no!!
Yup...saya mungkin / memang manusia yang sering buat salah yang sama. Ulang salah yang sama...!!
Saya sedar...sejahat mana saya..Allah menyayangi saya...mungkin apa yang saya nak tak seperti yang saya dapat...tapi saya masih bersyukur dengan kekuatan yang saya ada...hidup saya teruskan. Mencorakkan sisa hidup saya...yang saya sendiri tak tau lama mana lagi saya berada kat dunia, muka bumi Allah ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...