Saturday, August 6, 2011

SALE DI SANA SINI


Dah shopping barang raya?

Saya belum...semua belum...hihi..
tapi sekarang tengah SALE...duit je tak berapa nak ada untuk SALE ni...may be dalam minggu depan baru la nak terhegeh hegeh cari kasut, baju, handbag...bla bla bla...saya and hubby memang tak suka nak beli awal, sebab bila beli awal tu ada je nanti nak ditambahnya, dari 3 pasang jadi 4 pasang...hihi...so since Adib pun dah besar, peruntukan untuk dia memang lebih la sikit. InsyaAllah..boleh pilih je mana yang korang rasa nak shopping kat mana, macam saya, saya selesa beli baju2 Adib and even barang saya and husband kat One Utama sebab kat situ semua ada, tak payah nak pergi banyak2 tempat, and senang kata, sesuai dengan bajet saya and en suami la. Tapi nak ke sana tu....hadoiii...belum pergi dah sakit kepala memikirkan nak dapat parking susah..and time balik tu ...jammed like a hell!! huhu and maybe jugak tahun ni...saya nak ke Sunway Pyramid la sebab my friend cakap kat situ ada Cotton On for kids...


Sogo Sale like a....huh!


Robinsons


ISETAN

ni hanya beberapa je la ...banyak lagi shopping mall kat Malaysia ni...macam la korang tak tau kan...hihi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...