Monday, August 29, 2011

selamat tinggal Ramadhan

hari ni adalah hari last umat islam berpuasa untuk tahun ini...rasa sayu je hati...sedih rasanya bila ramadhan akan pergi meninggalkan kita..ye la kan...tahun depan panjang umur boleh la bertemu lagi...sedih bila bulan yang mulia..pintu langit dibuka seluas luasnya untuk menerima doa..akan pergi untuk tahun ini...
semoga berakhirnya Ramadhan..berakhirlah kejahilan saya..terampun segala dosa dosa saya..terhindar dari melakukan dosa dosa yang sama..semoa kesabaan bulan Ramadhan bersama saya selama lamanya..semoga hidup saya dan keluarga penuh dengan keberkaan Mu Ya Allah...semoga pintu rezeki buat saya dan suami di buka. ..di permudahkan..amin
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...